جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از اواسط هفته در خراسان رضوی (۶ آبان‌ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۹۱۱۶۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از اواسط هفته در خراسان رضوی (۶ آبان‌ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز دوشنبه استان تحت تاثیر جوی ناپایدار و جریانات سرد شمالی قرار خواهد گرفت که سبب افزایش ابرناکی از عصر دوشنبه و کاهش محسوس دما از روز سه شنبه خواهد شد.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روز دوشنبه شاهد جوی پایدار با آسمانی صاف تا کمی ابری در سطح استان خواهیم بود. 

وی افزود: از روز دوشنبه استان تحت تاثیر جوی ناپایدار و جریانات سرد شمالی قرار خواهد گرفت که سبب افزایش ابرناکی از عصر دوشنبه و کاهش محسوس دما از روز سه شنبه خواهد شد. همچنین در این مدت در نواحی شمالی و نیمه شرقی استان وزش باد شدید رخ خواهد داد که ذرات گرد و خاک آن وارد شهر مشهد خواهد. در روز سه شنبه در نواحی شمالی و ارتفاعات احتمال بارش باران وجود دارد.

وزش باد شدید و کاهش دما از اواسط هفته در مشهد 

به گفته وی در این مدت احتمال بارش باران پراکنده در مشهد وجود دارد اما وزش باد شدید و کاهش دما محسوس‌تر است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١١ و ٢٧ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات ٢٨ درجه و در سردترین ساعات ١٣ درجه خواهد رسید. 

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته قوچان با ۵ درجه و شهرستان‌ سرخس با دمای هوای ٣٠ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین وزش باد از سبزوار  ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->